Uziemienie TN-C bez rozdziału

Witam,
Nie jestem elektrykiem, buduje dom i troszkę o elektryce czytałem i ostatnio elektryk podłączył mi Rozdzielnie budowlaną i nie do końca jestem przekonany czy zrobił to prawidłowo. Przyłącze mam w układzie TN-C. Do eRBetki mam podciągnięty kabel YKY 4x6mm2. Instalator podłączył wszystko w następujący sposób:

Kabel YKY wprowadził na różnicówke trójfazową.
Z różnicówki kable fazowe wprowadził na szyne 3f z której podłączony jest bezpiecznik 3F oraz trzy bezpieczniki 1F z których są zasilane gniazda w rozdzielni budowlanej.
Przewód PEN z różnicówki wchodzi na listwę i z listwy podłączony do gniazdek kablem N a osobno uziom jest podpięty pod szynę PE i z niej również wychodzą kable na gniazdko.

Czy jest to poprawne podłączenie? Z tego co ja wyczytałem to w przypadku układu TN-C powinno sie rozdzielić PEN poprzez wprowadzenie kabla na szynę N a następnie połączyć z szyną PE która dopiero jest uziemiona (u mnie nie ma połączenia miedzy szyną N a PE). Czy moze mi ktos powiedzieć czy elektryk odszczelił fuszerke czy to kwestia tego ze ja “sporo czytałem ale nie dostatecznie dużo” :slight_smile: co do używania szukajki to od razu się tłumacze ze sporo szukałem i właśnie wszyscy pisali jak rozdzielić PEN ale ja chciałbym wiedzieć czy takie podłączenie jak zrobił elektryk również jest poprawne i czy w tym układzie będzie prawidłowo działała różnicówka.

Jesteś pewien, że TN-C?
Sprawdź w warunkach przyłączenia i/lub w umowie dystybucyjnej jaki tam figuruje układ sieciowy.

na 100% TN-C. Tak mam napisane w warunkach przyłączenia.

aby była pewność co do tego jak została podłączona rozdzielnia to poniżej schemat podłączenia
(robiony w paint wiec prosze nie krytykujcie :))

Jeśli przyłącze jest w układzie TN-C, to tutaj jest zrobiona rozdzielnica w układzie TT.
Nie mówię, że to jest źle, ale nie mówię też, że jest dobrze. To powinien potwierdzić elektryk poprzez wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej.