Przejście z układu TN-C na TN-C-S

Witam wszystkich. Z zawodu jestem elektronikiem (nie elektrykiem). Mam takie pytanie:
Chcę przerobić w domu instalację, która składa się tylko z przewodu neutralnego i fazowego.
Zamierzam zastosować różnicówkę, czyli przejdę z sieci (zaraz po liczniku) TN-C na TN-C-S.
Mam tylko taki problem, punkt z którego zostanie oddzielony przewód PE i N musi być uziemiony. W jaki sposób mogę to uziemienie zrobić i czy w ogóle mogę.
Mieszkam na pierwszym pietrze a uziom wydaje mi się powinien znajdować się w “ziemi”?
Proszę o odpowiedź.

Witam.

Niemożliwe. Jeśli są dwa przewody, to jeden jest fazowy, a drugi neutralno - ochronny.

Zamierzam zastosować różnicówkę, czyli przejdę z sieci (zaraz po liczniku) TN-C na TN-C-S.
Mam tylko taki problem, punkt z którego zostanie oddzielony przewód PE i N musi być uziemiony.

Nie musi.

W jaki sposób mogę to uziemienie zrobić i czy w ogóle mogę.
Mieszkam na pierwszym pietrze a uziom wydaje mi się powinien znajdować się w “ziemi”?

Wszelkie zmiany w instalacji elektrycznej powinny być uzgodnione z zarządcą budynku, gdyż zmiany które wprowadza jeden z lokatorów mogą mieć niekorzystny wpływ na instalację u innych lokatorów.

Niemożliwe. Jeśli są dwa przewody, to jeden jest fazowy, a drugi neutralno - ochronny.

Pod warunkiem, że go podłączę jako ochronny

Mam tylko taki problem, punkt z którego zostanie oddzielony przewód PE i N musi być uziemiony.

Nie musi.

Wszystkie poradniki, które czytałem i normy podają układ sieci TN-C-S, gdzie punkt ten jest uziemiony zwracając uwagę w tekście że musi być uziemiony.

Witam.
Polecam Koledze do poczytania:
http://ise.pl/forum/viewtopic.php?t=10273&start=0
http://ise.pl/forum/viewtopic.php?t=6839&highlight=uziemienie+punktu+rozdzia�u
http://ise.pl/forum/viewtopic.php?t=9898&start=0
i parę innych wątków, które pojawią się po wpisaniu w wyszukiwarkę tekstu “uziemienie punktu rozdziału”