Zmiana oprogramowania Forum Elektryka

Czy zmieniać software naszego forum?

• Tak, warto zmienić aby się rozwijać
  • Nie, po co zmieniać coś co działa
  • Nie mam zdania
0 głosujących

Cześć,

W związku z różnymi problemami z administracją forum w oparciu na phpbb rozważamy przejście na nowy software. Po sprawdzeniu co aktualnie ofertuje internet padło na Discourse.

Na razie przyglądam się i uczę - wygląda obiecująco. Więcej można zobaczyć oficjalnej stronie Discourse. Można też zobaczyć kto tego używa: OpenAI, Ubuntu, Mozilla, NVidia, Arduino i wiele innych. Oczywiście jest polska wersja.

Chętnie poczytam opinie.

Pozdrawiam,
Jacek

Cześć.
Nie jestem informatykiem, a z administrowaniem mam tyle wspólnego, że zarządzam kilkoma serwerami Discord. Jeżeli chodzi o forum to Twoją propozycję widzę bardziej od strony możliwości dodania nowych funkcji których mi brakuje. Już Ci to kiedyś pisałem, ale porównaj proszę tradycyjne fora jak ISE, elektroda itp. Zakładasz temat i dodajesz odpowiedzi jednym ciągiem, jedna pod drugą jak na jakimś czacie. To jest dobre gdy rozmawiają 2 osoby, a nie kilkudziesięciu użytkowników na raz.
A teraz spójrz na forum Reddita. To działa bardziej jak facebook. Zakładasz temat, ludzie dodają kilka odpowiedzi, i pod każdą odpowiedzią można stworzyć nowy wątek. Cały temat nie jest prostoliniowy tylko rozrasta się jak drzewo. Nie ma offtopiców, nie ma mieszania wielu wątków w jednym “czacie”. Na współczesnym forum głównie tego mi brakuje.

1 polubienie

Cześć,
[quote=“w3501yyyy, post:2, topic:15311, full:true, full:true”] A teraz spójrz na forum Reddita. To działa bardziej jak facebook. Zakładasz temat, ludzie dodają kilka odpowiedzi, i pod każdą odpowiedzią można stworzyć nowy wątek. Cały temat nie jest prostoliniowy tylko rozrasta się jak drzewo. Nie ma offtopiców, nie ma mieszania wielu wątków w jednym “czacie”. Na współczesnym forum głównie tego mi brakuje.[/quote]