Warunki Zabudowy a linia SN

Witam Szanownych Forumowiczów,

Jest to pierwszy mój post na tym Forum i szukam rozwiązania sytuacji, na którą nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi a w której jestem laikiem.

Otóż jestem posiadaczem działki budowlanej (nr 5/3 na załączonym fragmencie mapy), dla której wydane są Warunki Zabudowy, mówiące między innymi o linii zabudowy wynoszącej 8m od drogi. Nad tym pasem szerokości 8m przebiega linia SN co wnioskuję z załączonych zdjęć słupa znajdującego się w odległości ~20m od granicy mojej działki. Linia przebiega nad działką w odległości ~4-5m od drogi więc ~3-4m od planowanego budynku co daje odległość poziomą skrajnej linii w granicach ~2-3m od planowanego budynku (przyjmując, że odległość między liniami wynosi ok 1m).

W związku z tym, że w WZ nie ma nic wspomniane o konieczności odsunięcia się od tej linii, zmiany/wprowadzenia obostrzeń, dodatkowych koniecznych uzgodnieniach z ZE itp. moja wątpliwość jest następująca:

• czy może dla tej linii nie jest wymagane stosowanie jakichkolwiek odległości buforowych,
  • czy może te odległości już są uwzględnione i mieszczą się we wcześniej podanych wymiarach,
  • czy może jednak podczas uzgadniania WZ pomiędzy Wydz. Architektury a ZE ktoś przeoczył tę linię i w związku z tym jakie mogą czekać mnie problemy i konsekwencje, co będzie determinować posadowienie budynku i w jakiej odległości od drogi?

Z góry dziękuję za pomoc!

(te zdjęcia też na http://slup.as.h2g.pl)

Wydz. Architektury widząc słup na planie wymaga uzgodnienia energetyki a Zakład Energetyczny wymaga by zachować następujace odległości:
Należy zachować odległość poziomą projektowanego budynku mieszkalnego od skrajnego przewodu czynnej linii napowietrznej 15 kV nie mniejszą niż połowa wysokości zawieszenia najwyżej położonego przewodu roboczego linii na wyższym słupie przęsła linii.
Dopuszcza się lokalizację budynku w odległości nie mniejszej niż 5,1 m od skrajnego przewodu czynnej linii napowietrznej 15 kV.