Projekt systemu oświetlenia oraz oświetlenia awaryjnego

Witam

Jestem studentką Politechniki Wrocławskiej na wydziale Elektroniki na specjalizacji elektroniczne i komputerowe systemy automatyki. W tym semestrze mam kurs “Inteligentne budynki”. Na zaliczenie tego kursu muszę zrobić projekt. Za zadanie mam zaprojektować system oświetlenia oraz oświetlenia awaryjnego dla wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Wrocławskiego (3 kondygnacje). Od prowadzącego otrzymałam podkłady CADowskie.
Powiem szczerze, że od kilku ładnych dni siedzę i szukam w sieci jakichkolwiek informacji na temat “jak to ugryźć”.
Dokopałam się do norm i wzorów odnośnie oświetlenia awaryjnego.
Ściągnełam program DIALux, ale nie potrafię z niego skorzystać na podstawie posiadanych planów.

Będę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki.

Pozdrawiam
Patrycja

Witam

może to przyda się, są tu jakieś informacje:

http://www.tele.info.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=135&Itemid=112

mam wszystkie elektro info

STANCA

Może się mylę, ale wydaje mi się jak nie masz wiele wspólnego z branżą oświetleniową do dialuxa jednak “nie ugryziesz”.
pzdr., PB

Przeszukiwanie sieci czasami daje dobre rezultaty…Proszę sprawdzić na tych stronachhttp://klubswiatla.pl/KWARTALNIK/pliki/wiwi_nr2.pdf Klubswiatla.pl zadania bardzo mnie zainteresował i chociaż zawodowo nie rozwiązuję takich problemów to mogę pomóc. :bulb:
Pozdrawiam młode kadry.

Dziękuję za wszelkie rady.

Co do Dialuxa, to rzeczywiście, ciężko połapać się co i jak (jak dla mnie :slight_smile: ) jednak większy problem jest w tym, że ja mam plan danego piętra w formie 2D, i nie potrafię z niego skorzystać. Myślałam nawet nad tym, aby w Dialuxie stworzyć pomieszczenie, które będzie w miarę obrazowało to co jest na planach (najbardziej chciałabym się skupić na oświetleniu awaryjnym)…

Właśnie zasiadam do pracy, zobaczymy co z tego wyjdzie… :slight_smile:

Pozdrawiam
Patrycja