Projekt instalacji w bloku

Mam wielką prośbe do tych wszystkich, którzy mogą mi pomóc. Mianowicie chodzi o to, że potrzebny mi jest jakiś przykładowy projekt instalacji elektrycznej w bloku mieszkalnym. Jestem uczniem Technikum Elektrycznego i mam wykonać projetk własnego mieszkania w oparciu o najnowsze przepisy. Potrzebny byłby mi taki przykładowy projekt do tego abym wiedział od czego mam zacząć jak robić obliczenia i w ogóle wszystko po koleji. Będe wdzięczny wszystkim którzy będą w stanie mi pomóc. Z góry wielkie dzięki …

Gdzie mieszkasz ? Idź do jakiejś projektowej, SEP-u napewno użyskasz informacje. Może nawet umożliwią Tobie nabycie praktyki w przysżłości.
Nie wiem, czy temat można załatwić przez sieć Internet, można najwyżej zostać nakierowany.
Jest projekt mieszkania w Eletro info z ubiegłego roku. Nie pamiętam numeru

Zajrzyj do Prenormy SEP P SEP-E-0002 Wytyczne komentarz
Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych - Instalacje
elektryczne w budynkach mieszkalnych. Podstawy planowania.
Wydawnictwo COSiW SEP
Gdzie ją dostaniesz ? W miejscowym SEP-ie…na przyklad..
Wyżej wymieniona prenorma to taka ściągawka dla projektanta instalacji elektrycznych.
Jeśli ma to być blok mieszkalny ..
musisz określić ilość mieszkań, zapotrzebowanie mocy, współczynnik jednoczesności, w prenormie jest przykład wykonania instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym
wielorodzinnym.
gdy będziesz kiedyś w życiu dorosłym projektował , kiedy jako
asystent projektanta lub projektant obliczysz moc zapotrzebowaną na budynek, występujesz do Rejonu Energetycznego o wydanie warunków technicznych zasilania w energię elektryczną..
Poszukaj w książce telefonicznej jakieś biuro projektowe, weź pismo od dyrektora szkoły z prośbą do biura, może akurat mają czas aby Tobie podpowiedzieć