POMOCY

Jestem studentem Politechniki Lubelskiej i piszępracę na temat “Wzorcowe źródła pola magnetycznego”. Potrzebuję informacji gdzie znaleźć można polskie normy odnośnie źródeł pola magnetycznego. Kontaktowałem się w tej sprawie z Głównym urzędem Miar jednak tam nie uzyskałem takiej informacji. Zwracam się do wszystkich elektryków z prośbą o pomoc gdzie można takie normy zdobyć i czy wogóle istnieją. Może istnieje jakiś Dziennik Ustaw lub coś takiego gdzie można zapoznać się z tymi normami.

Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam Paweł

Skontaktuj się z Polskim Komitetem Normalizacyjnym w skrócie PKN. Na ich stronie internetowej znajdziesz numery telefonów i tytuły wszystkich norm.
Jeśli nie u nich to nigdzie. www.pkn.pl

Bardzo ciekawy temat pracy. W Polsce nie istnieje żaden producent wzorców pola magnetycznego, i dlatego nie ma żadnej wydanej normy w tym temacie.
Producent wzorców, firma MAGNAFLUX bazuje na normach : MIL-I-25135 REV.E, MIL-STD-6866, MIL-STD-271, MIL-STD-2132, AECL, ASME B&PV Code, Sec. V, ASTM E-165, Boeing BAC 5423 PSD 6-46 or 8-4, General ELECTRIC P50YP107, McDonnell Douglas PS21202, NAVSEA 250-1500-1, DTD 929, DIN 54152, BNFL, ASEA Atom, QRMEP- 250, EDF, RDT STD F3-6T.
W/w normy oraz karty katalogowe wzorców pola magnetycznego uzyskasz poprzez kontakt internetowy z firmą MAGNAFLUX

Pozdrawiam i życzę owocnej pracy

Dziękuję za informację na temat norm ale jeżeli ktoś ma do dodania normy lub innego rodzaju propozycję na temat co można zamieścić w mojej pracy proszę o kontakt na priv gg:4381331lub e -maila: pawelpawel1@hoga.pl
poniżej zamieszczam przykładow spis treści co chciałbym zamieścić w mojej pracy:
Projekt i wykonanie wzorcowego źródła pola magnetycznego

1. Wzorcowe źródła pól magnetycznego
    • Magnesy trwałe
    • Cewka helmholtza
    • Cewka długa
  2. Normy dotyczące wzorcowych źródeł pola magnetycznego
  3. Magnesy trwałe
    • Podstawowe parametry
    • Magnesy ferrytowe
    • Magnesy samarowo-kobaltowe