Pomiary impedancji pętli zwarcia

Witam Panowie,
Zakupiłem właśnie miernik MPI-520, jestem początkującym elektrykiem zwłaszcza jeśli chodzi o zaawansowane pomiary.
Zacząłem sprawdzać w domu impedancję pętli zwarcia w kontaktach. Obwody zabezpieczone są wyłącznikami B16, przewód 2,5mm2. Sprawdzam impedancję w trybie Z L-PE bez wyzwalania wyłącznika różnicowoprądowego. Zrobiłem pomiar w kilku miejscach i oto moje wyniki:
-U= 228V
-f= 50Hz
-Zs =359Ohm
-Ik= 0,641A
Najbardziej zastanawia mnie właśnie prąd zwarciowy, nie wiem skąd wzięła się taka wartość, przecież 16x5=80A, 230x0,8/80=2,3. Tak sobie to tłumaczyłem ale nic się nie zgadza. Proszę kolegów o pomoc gdzie robię błąd, jak interpretować wyniki i jakimi wzorami się posługiwać skoro te są złe.

Witam .
Odpowiedź pozwolę sobie zacząć od dygresji :kiedy mój syn zaczynał naukę w technikum elektrycznym wydrukowałem i powiesiłem mu nad łóżkiem ( wiszą do dziś choć już jest studentem politechniki ) słowa , które skierował nasz admin do starszego kolegi , który po przejściu na emeryturę stwierdził

Podjąłem trudną decyzję: Nie jestem elektrykiem czynnym zawodowo

Bycie Elektrykiem nie jest uzależnione od dyplomów, zaświadczeń czy innych świadectw. W realnym świecie wymienione prepitety, często są warunkiem koniecznym lecz niewystarczającym.

Bycie Elektrykiem to wiedza, doświadczenie, świadomość zagrożeń oraz respekt przed zjawiskami związanymi z elektrotechniką. Elektryka wyróżnia również niepohamowana chęć pogłębiania swojej wiedzy w zakresie, którym się zajmuje oraz dziedzin pobocznych.

.

Pozwolę sobie dodać do tych słów tylko tyle, że na kursy pomiarowe ( w moim zakładzie ) kierowaliśmy zawsze pracowników z dużym doświadczeniem zawodowym , wiedzą o sieciach i urządzeniach z którymi mają do czynienia a i tak pomiary zaczynali pod czujnym okiem doświadczonych pomiarowców .
Ty kolego próbujesz obejść ten porządek -przestrzegam .