Ograniczenia w dostępie do działów ISE.pl

Witam Pana administratora.Wszedłem do działu “Tylko dla elektryków”.Napisano mi iż nie posiadam uprawnień do korzystania z tego działu.W związku z tym zadam pytanie:
1.Jak długi staż zawodowy ma posiadać osoba “uprawniona”?.A może staż na ISE.pl?
2.Jakimi kryteriami kieruje się admin.“?
Tak się składa, że jestem “czynnym” elektrykiem” od ponad 20-tu lat.
Uprawnienia E,D- bez ograniczeń napięcia + pomiary aktualizowane od 20-tu lat / co 5/.Prowadzę własną firmę od ponad 10 lat .Więc co z tymi extra uprawnieniami do korzystania z forum.Jakiś żart? :laughing: A może to tylko dla wybrańców?

Masz na stronie głównej forum link - klikasz by dołączyć do grupy elektryków.
Administracja forum podejmuje decyzję czy cię przyjąć.

I czekasz i czekasz i ani słowa do kiedy masz czekać.

Odnośnie kolegów elektromax, mariuszgim oboje należycie już do grupy Elektrycy. Być może chwilowo ograniczony dostęp związany jest z jakimiś pracami modernizacyjnymi.

Ja wiem że należę - dostałem maila o przyjęciu.

Witam
Również aplikowałem do grupy elektryków jednak nie ma żadnej odpowiedzi przez dłuższy czas, czy powinienem wysłąc jakieś info na priv ? administratorowi czy komuś??
Pozdrawiam

Witam ponawiam pytanie??: Czy tutaj jest jakiś administrator bądź moderator, żeby wyjaśnić mi najbardziej podstawowe zasady tego forum???

Kliknąłem na link ale przeniosło mnie na stronę główną forum, czy tak ma być?
Jeżeli nie to proszę ręcznie dodać mnie do grupy “Elektrycy”.
Pozdrawiam.

Witam,
Aby zostać dołączonym do grupy “Elektrycy” należy spełnić kilka kryteriów. W szczególności trzeba być stałym użytkownikiem naszego forum. Poniżej podaje opis grupy, brak akceptacji wynikał z braku 20 postów.