Odgrom w domku jednorodzinnym - pytania

Witam,

To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Jestem młodym elektrykiem i dlatego proszę starszych o poradę. Porada dotyczy wykonania instalacji odgromowej w domu jednorodzinnym. Otóż zleceniodawca prosi mnie o wykonanie takiej instalacji i tu mam pytanie:

Czy mogę wykonać taką instalację jeżeli instalacja nie jest uwzględniona w projekcie, czy trzeba będzie zrobić projekt instalacji do którego potrzebuję osobę z uprawnieniami budowlanymi?

Przeglądałem forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.
Jeśli jest gdzieś odpowiedz i niepotrzebnie piszę to przepraszam.

Kolejne rady dotyczą wykonania ( chcę się upewnić czy tak ma zostać wykonane ):
W czym poprowadzić zwody odprowadzające na ścianach jeżeli mają znajdować się pod ociepleniem? ( w rurkach pcy ?)
Uziom ( w tym wypadku otok ) podłączam z GSU ? ( za pomocą bednarki czy linki ? )

W razie kolejnych pytań będę pisać:)

Pozdrawiam,

Aktualnie do instalacji odgromowej stosuje się przewódy odprowadzające o średnicy 8mm Stalowe ocynkowane, mozna też stosować miedziane w odpowiedniej izolacji (ale niewiele osób stać na ten przewód)

1. Czy masz narzędzia do prostowania tego drutu (sprzedawany jest w zwojach), jeśli tego nie masz nie bierz się za to.
  2. Czy domek już stoi zbudowany (czy ma uziom fundamentowy, czy ma otok z bednarki).
  3. Sądzę, że nie ma w projekcie instalacji odgromowej, czy jesteś w stanie sam przeliczyć konieczność jej stosowania, czy potrafisz zgodnie z normami przeliczyć strefy ochrony, gdzie i jakie zwody wykonać.