Miedz z aluminium - jak dobrze polaczyc?

Witam forumowiczow.
Nie jestem elektrykiem ale potrzebuje informacji jak prawidlowo podlaczyc przewody miedziane PE i N z aluminium w zlaczu kablowym konkretnie w moim przypadku.
To zlacze rozdziela prad na dwa zlacza licznikowe.

Zrobilem zdjecia zlacza kablowego i umiescilem pod adresem

1zdjecie ZK (63KB) http://www.republika.pl/pampo/zkb1m.jpg
2zdjecie ZK (51KB) inne ujecie http://www.republika.pl/pampo/zkb2m.jpg

Do skrzynki licznikowej prowadza kabelki (niebieski i zielono zolty) ktore nie sa podlaczone, i o sposob wlasciwego polaczenia ich z ta plytka aluminiowa mi sie rozchodzi.

Myslalem nad takim rozwiazaniem:
przy wykorzystaniu srub stalowych wystajacych juz z aluminiowej plytki, wygladalo by to mniej wiecej tak (sruba najbardziej na lewo na zdjeciu):

plytka aluminiowa → podkladka al/cu w tej samej kolejnosci → miedziana koncowka przewodu N → miedziana koncowka przewodu dla mostka → podkladka cu/al w tej samej kolejnosci → koncowka aluminiowa innego zlacza licznikowego → koncowka aluminiowa mostka → podkladka stalowa → nakretka

Czy bylo by to wlasciwie?
Jak mozliwie profesjonalniej to połączyć?

Pozdrawiam
Krzysiek

Witam !
Obecnie zlacza wyposaza sie w odpowiednie zaciski do podlaczenia N i PE malymi przekrojami, w starszych zlaczach praktykowalo sie powszechnie poprzez srube i odpowiednie podkladki. Jednak z tego co widze to przeod jest nieodpowiedni- takie stosuje sie wewnatrz budynkow, na zewnatrz powinien byc kabel.
pozdrawiam Andrzej

Pomijając kwestie rodzaju przewodu myślę, że końcówki kablowe z mosiądzu niklowanego mogłyby załatwić sprawę. Jest on obojętny w połączeniu z ocynkiem (sruba ocynkowana z podkładkami)

Witam
Dzieki za odpowiedzi