Literatura dla elektryka?

Jestem elektrykiem z wykształcenia, lecz z elektryką nie miałem wiele wspólnego po ukończeniu szkoły(jakieś 8 lat) wiec wiele z glowy uleciało i wiele pewnie sie zmieniło. Chciałbym zajac sie wykonastwem domowych instalacji elektrycznych i chciałbym przypomniec sobie o rzeczach zapomnianych a takze zapoznac sie z nowymi.
Czy ktos moze podac mi jakies dobre i sprawdzone pozycje ksiazkowe,poradniki odnosnie wszelkich informacji zwiazanych z wykonastwem domowych instalacji elektrycznych obrazujacych jak zaczac i czym, jak przeprowadzic prace i jak zakonczyc.
Z góry dziekuje za pomoc i informacje.

Witam!

1. Henryk Markiewicz “Instalacje elektryczne”
  2. Brunon Lejdy “Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych”
  3. Jacek Strzyżewski & Janusz Strzyżewski “Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym”
  4. Władysław Orlik “Egzamin kwalifikacyjny elektryka w pytaniach i odpowiedziach”
    P.S.
    Jest wiele podobnych tematów na Forum ise, (kolega Gość nie jest pierwszym, który pyta), więc warto poczytać tematy na forum.

POlecam bardzo pozycję Pana Lejdy wymienioną przez kolegę EDI’ego bardzo dobre opracowanie rzetelne.
nie polecam natomiast Julian Wiatr; Marcin Orzechowski Poradnik Projektowania i Wykonastwa - zasilanie budynków nieprzemysłowych w energię elektryczną; Dom wydawniczy Medium.

Witam!

Proponuję kolejną lekturę:

1. Edward Musiał “Instalacje i urządzenia elektroenergetyczne”. Podręcznik dla technikum; / Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne / 2001 /
  2. Eugeniusz Sroczan “Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego instalacje elektryczne” z 2004 r.
    Z internetu proponuję lekturę:
    http://www.moeller.pl/Documentation/Budynki/poradnik.pdf
    P.S.
    -Miłej lektury!

W sklepie ise jest trochę pozycji książkowych z mozliwością błyskawicznej dostawy sprawdzone. Zobacz co ciebie interesuje.