LED - jaki dobrać zasilacz?

Witam.
Jestem totalnym laikiem i nie wiem jaki zasilacz powinien być użyty listwie led.
Zakupiłem dwa paski led 50cm.
oto opis:
36 w odcinku 0.5m
UŻYTE DIODY 8520 DUAL CHIP (PODWÓJNA)
NAPIĘCIE STAŁE 12V
MOC 10 WAT (odcinek 0,5metra)
Taśma oparta jest na chipie renomowanych firm koreańskich LG,SAMSUNG ,SEOUL.
Proszę o pomoc w doborze zasilacza do tych taśm.

Niby prosta odpowiedź:

1. Zasilacz dobierasz pod moc pobieraną przez listwę. Jeśli piszesz, że listwa ma 0,5m i pobiera 10w to min. musisz mieć 10W zasilacz(osobiście proponuje 15W -zapas nie zaszkodzi)
    Jeśli obie listwy chcesz zasilić z tego samego zasilacza to 10Wx2=20W i to jest min.

A teraz pod górkę:

1. Zasilacz, zasilaczowi nie równy. Masz np. tanią"chińszczyznę"30W za 10zł i za 100zł(np.manwell/glp). Gdzie różnica?
    Raz, że w gwarancji nawet do 5lat.
    Dwa pobór mocy w stanie bez obciążenia i z obciążeniem. (Facet kupił ileś opraw z chin po 26W.Fajnie ale zasilacz do każdej z nich pobierał 40W. Do tej pory wywala mu bezpieczniki jak się zapomni i załączy wszystkie…)
    Trzy EMC (i wifi albo automatyka oparta na sygnale radiowym robi papapa -żyje własnym życiem).
    Cztery Zabezpieczenia: Zwarciowe / Nadprądowe / Nadnapięciowe / Termiczne

Pozdrawiam.

Witam. a zarazem chcialbym sie przywitac.
Jestem tutaj pierwszy raz.
mam pytanie do fachowców.
zakupilem diody hight power led 3w full spectrum + gwiazdke pcbs (przylutowana jest dioda do niej +AG TERMOPASTA) + radiator. tez przklejony to gwiazdki.
I mam pytanie.
Chcialbym podlaczyc 4 takie diody do jednego zasilacza.
mam jeden taki
Parametry:
Item Description:

Power 0.5W - 12W
Weight 0.06KG
Input Voltage 220-240V 50Hz
Output Voltage DC 12V 1A
Dimension 92 x 41 x 20 mm
Max case temperature 80°C
Max Environment temperature 40°C
100% Brand new and high quality For indoor use only
Model Number MF090009 LED driver transformer suitable for MR16 / MR11 LED bulbs of 12v