Jakie zabezpieczenia

WITAM
mam pytanie

1.pewna firma potrzebuje 30kw (moc obliczona na podstawie tabliczek znamionowych urządzeń) z tego co sprawdziłem zabez. przed licznikiem 63A za 50A następnie poszczególne obwody… linia zasilająca 4x10mm wew.5x6mm wszystko się grzeje strasznie co z tym można by zrobić?
Ktoś to wykonał , skasował i zniknął a problem narasta.

Przydział zabez. gł. od ZE jest tylko 32A według papierów (ciekawe?) nie mam doświadczenia z obsługą tego typu firm gdyż do tej pory siedziałem w instalacjach budynków jednorodzinnych

1. Do ilu można zazwyczaj zwiększyć moc firmy bez konieczności stawiania własnego trafo biorąc pod uwagę chęć rozbudowy istniejącej firmy?

POZDRAWIAM

Z tego co wiem,to 40 kW jest moca maksymalna przy pomiarze bezposrednim,powyzej potrzebne są przekładniki. Dziwne,ze 32A nie wyrzuca.
Pozdrawiam Kolege.

Dlaczego dziwne , że 32A nie wyrzuca ?
Przed licznikiem 63A, za licznikiem 50A. To niby dlaczego ma wyrzucać jak go nie ma ?

Ale 5x10 sie grzeje. Czegos tu nie rozumiem.

Co to znaczy wszystko ?
Cęgi i pomierzyć prądy jakie wystepują.
Oszacować na nowo zapotrzebowanie i wystapić do energetyki o nowe warunki.
I to szybko, bo pewnie blomby pozrywane i pobieranie energii niezgodnie z wydanymi warunkami. Dla 40kW pewnie napisza jeszcze pomiar bezpośredni.

DOKŁADNIE TAK 32A tylko na papierze
jeśli ZE zgodzi się na 40kw to zab. gł. ok100A są takie eski? czy trzeba by coś poważniejszego?
blomby są koledzy ktoś to odebrał chyba z ZE po godzinach na fuchę
pozdrawiam

To ktos powinien beknąć. Ski są, ale zobaczysz co napisza w warunkach.

Witam.

jeśli ZE zgodzi się na 40kw to zab. gł. ok100A są takie eski?

Nie ma - są do 63 A , z tego co mi wiadomo.
Ale … skąd dla 40 kW zabezpieczenie 100 A ?
Kolego aresares :

1. Sprawdzić WTP.
  2. Czytać prywatne wiadomości.

Są np. Moeller seria PLHT,
tylko strasznie drogie i praktycznie (np. selektywność) lepiej stosować bezpieczniki.

przepraszam już przeczytałem