automatyczna odpowiedź: "Jak nie masz pojęcia, to się nie bierz"

Mam taką propozycję usprawniającą, żeby do każdego pytania (w szczególności w dziale “nie jestem elektrykiem”) pojawiała się automatyczna odpowiedź o treści:

[quote=“Fazowiec, post:3, topic:13301, full:true, full:true”]
Jak nie masz pojęcia, to się nie bierz za to
[/quote]

[quote=“Fazowiec, post:3, topic:13301, full:true, full:true”]
Zawołaj chłopie elektryka bo sprzęt teraz drogi a i życia szkoda.
[/quote]

i coś w ten deseń, z listą ostrzeżeń (treść do uzgodnienia).

Witam,

Dziękuję za sugestię. Może faktycznie można by z automatu napisać odpowiedź o treści zbliżonej do poniżej przytoczonych komunikatów.
Pytanie jest jaki jest nasz cel?

• Jeżeli taki, żeby nie pisali i nie pytali to zamknięcie forum będzie skuteczniejsze.
  • Jeżeli informacja, edukacja o zagrożeniach to pewnie powinniśmy się trochę wysilić. Może powinniśmy napisać poradnik a tak naprawdę “Instrukcję eksploatacji instalacji elektrycznej w domu jednorodzinnym oraz mieszkaniu…” i podrzucać “nieelektrykom” (najlepiej obrazkową)
  1. wymagane dokumenty (pomiary)
  2. dozwolone działania
  3. zalecane działania
  4. zabronione działanie
  5. co zrobić jak…
    itd..

Do programu PROTON+ dodaliśmy takie “Zalecenie testowania wyłączników różnicowoprądowych” i po dołączeniu go do protokołu z pomiarów wielu klientów czuje się zaopiekowanych bo wiedzą co mają robić z tym przyciskiem test.

Teraz tak mi się wydaje, że powinno być wyraźne rozgraniczenie na prace które można zrobić samemu, np. wymienić “żarówkę” - tak, ale cały żyrandol już zdecydowanie nie. Jest jeszcze cały wachlarz prac, które ludzie robią a nie powinni. Może taki poradni już jest.