Automat schodowy oraz stycznik Schrack - podłączenie

Witam, jestem początkującym elektrykiem, ale lubię wgłębić się w temat i widzieć co robię i jak to działa. Chciałbym podłączyć automat schodowy oraz stycznik.
Wszystkie elementy znajdują się w rozdzielni głównej, do której doprowadzona jest instalacja. oto szczegóły:

1.ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
Schrack - model: BZ327360.

Na klatce schodowej znajduje się kilka wyłączników bistabilnych, do których doprowadzony jest przewód 2x1,5mm od wyłącznika do wyłącznika - szeregowo.
Do lamp identyczna instalacja-przewód, również 2x1,5mm,szeregowo. Oba przewody doprowadzone do rozdzielni (bistabilny i lampy).
Kwestia połączenia na automacie. Nie wiem czy dobrze myślę,ale w/g mnie powinno to wyglądać tak:
Wybieram prawy schemat - instalacja 4-przewodowa
Na kwadraty “L” podłączam stałą fazę oraz “N” podłączam neutralny. Wiadomo.
Na kwadrat “B1” podłączam fazę z wył.bistabilnego,który ktoś przycisnął.
Na kwadrat “18” podłączam przewód fazowy z lamp.

Podłączyłem to “na krótko”. Wciskam bistabilny, idzie impuls na automat,załącza się,ale nie przekazuje w ogóle fazy na kwadrat “18” do którego są podpięte lampy. Zrobiłem mostek pomiędzy kwadratem “L” oraz “C1”. Wszystko działa,hura!,ale poniżej schematów jest napisane:
“C1-C2 8-230V AC/DC” Zmierzyłem miernikiem: C1-C2 pokazuje ok 120V. Nie wiem czy mam coś podłączać na kwadrat C2 skoro wszystko działa? Boję się coś uszkodzić.

Proszę o poradę.

2.ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
Schrack,model: BZ326461

Zamontowany jest tego rodzaju stycznik, bez wchodzenia w szczegóły techniczne.
Zasada działania ma być taka:
Na zewnątrz czujnik zmierzchowy, który współpracuje z automatem zmierzchowym zamontowanym tak samo jak stycznik - w tablicy.
Z ów automatu wychodzi przewód fazowy oraz zero na stycznik- A1 oraz A2
Zasilanie stycznika - jak widać - z “S” C16A.