Aluminiowa instalacja elektryczna

Witam serdecznie , bardzo prosilbym o poradę
jestem w posiadaniu mieszkania w starym budownictwie z plyty , mam problem dot instalacji elektrycznej , posiadam taka oto rozdzielnie :

jestem zielony w tych sprawach , wiem ze byly remontowane pokoj , lazienka oraz WC i z tego jest pociagniety wlasnie kabel miedziany
planujemy robic kuchnie w ktorej jest niestety tylko 1 gniazdko i do tego gniazdka z tej rozdzielni idzie kabel aluminiowy , myslimy zeby z tej rozdzielni poprowadzic kabel miedziany do kuchni przez sciane , tylko nie wiem czy to jest wogole prawidlowe? boimy sie robic instalacje elektryczna od nowa poneiwaz mieszkanie jest wyremontowane ale elektryki nikt nie wymienial a mieszkanie spore wiec boimy sie narazic na spore koszty

bardzo proszę o porade!
pozdrawiam

Witam
Najważniejsza jest gładź i ładny kolor ściany. O tym, że za chwilę spłonie mieszkanie nikt nie myśli. Z tego co szanowny Pan opisał instalacja wymaga pilnej wymiany.

Do kuchni trzeba kilka obwodów doprowadzić.

STANCA

witam a jaki jest koszt wymiany takiej instalacji oraz czas trwania takiego remontu ?

Tydzień, dwa, trzy, nie wiem szklana kula mi nie działa i nie wiem jakich rozmiarów jest to mieszkanie, natomiast wiem, że gaszenie i dogaszanie pożaru twa kilka godzin, a potem remont kilka miesięcy.

(?)

Wszystko zależy od przyjętej technologii i wielkości obiektu. Nie na każdej ścianie jest przepisowa grubość tynku.

Zapraszam jednak do starych tematów;

Instalacja w mieszkaniu z wielkiej płyty

Instalacja w bloku z wielkiej płyty …

Instalacja w ścianach wykonanych z wielkiej płyty?

http://ise.pl/forum/nie-jestem-elektryk … plyty-8301..

http://ise.pl/forum/o-elektryce-elektry … lyty-13919..

http://ise.pl/forum/urzadzenia-maszyny- … lyty-11063..

pozdrawiam i ostrzegam z tą wielką płytą trzeba ostrożnie, nie podcinać gałęzi, na której się siedzi.

STANCA

Znalazłem swój stary wpis;
autor: STANCA

Proponuję zrobić tak: