Witam wszystkich
nie jestem elektrykiem więc i może smieszne pytanie
Czy potrzebne są uprawnienia elektryczne do prac które maja wykonywać sprzedawcy polegające na wymianie spalonych zarówek na napiecie 24 v?
Prodzę o konkretne przepisy które zobowiazuja do posiadnia takich uprawnień .
Serdecznie wszystkich pozdrawiam na forum
A gdzie te żarówki spalone i to na napięcie 24 V są umieszczone ?
Witam wszystkich Kolegów na FORUM.
Kolego Marku.
Proszę sprecyzować pytanie. Są szczególne warunki.
Jak zadał pytanie Kolega Teodor.
Jak również proszę podać czy Kolega reprezentuje
pracodawcę czy pracownika.
Skróci to długość odpowiedzi.
Przed sprecyzowaniem pytania Kolegi,
zadam inne pytania na które…:
=== proszę nie odpisywać ==
- czy gospodarz domu (z filmu Alternatywy 4) wymienia żarówki?
- czy ponad miliony naszych Pań (żony, córki i kochanki)
w naszych mieszkaniach wymienia żarówki na 220V bez uprawnień? - czy jak mi się spali żarówka w piwnicy, to powinienem wezwać pracownika z ZE?
- czy każdy kierowca samochodów ciężarowych też misi mieć ów uprawnienia?
=== podsumuję to, może przed czasem ===
Kolegi pytania:
- Czy potrzebne są uprawnienia elektryczne …sprzedawcy …żarówek na napięcie 24V?
- Proszę o przepisy które zobowiązują do posiadania takich uprawnień.
Jeżeli Kolega Marek jest tylko (lub będzie) sprzedawcą w owej firmie, to moim zdaniem nie wiem jak długo ta firma będzie działać na rynku jeżeli w tej firmie mało kto zna przeisy.
=== end ===
Kolego Marku. Proszę sprecyzować pytanie.
Pozdrawiam Krystyn
Witam wszystkich na Forum.
Pewnych podstwaowych żeczy uczymy się już w szkole podstawowej na lekcjach techniki.
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA GOSPODARKI
z dnia 16 marca 1998 r.