Samoczynne szybkie wyłączenie

zrobiłem pomiar instalacji z silnikem przy samym silniku,
inny pomiarowiec wykonał ten pomiar na styczniku w rozdzielni głównej s silnik jest w odległości około 20 mbod rozdzielni głównej.Jestem początkujący proszę o odpowiedz który pomiar jest prawidłowy ??? Pozdrawiam

Bardziej dokładnie
Jakie kable były rozłączane do pomiaru

Witam ! Czy możesz powiedzieć precyzyjnie, co chcesz ? jaki pomiar chcesz wykonać ? Czy masz świadectwo kwalifikacyjjne dot wykonywania pomiarów ? czy przełożony zaopatrzył Ciebie w stosowne mierniki ?
W jakim celu wykonujesz ten pomiar ? Przyślij schemat instalacji…

Jeżeli pomiar dotyczył izolacji to lepiej jako miejsce pomiaru wybrać stycznik w rozdzielni - zmierzymy wtedy izolację przewodu i silnika, jeżeli rezystancja izolacji bedzie odbiegać od normy należy wypiąć silnik i pomierzyć osobno.

Jeżeli pomiar dotyczył skuteczności ochrony przez samoczynne wyłączenie zasilania - to należy wykonać pomiar rezystancji pętli L- N pomiędzy obudową silnika a fazą zasilania tego silnika.

oczywiście - pomiar rezystancji pętli L- PE lub PEN

chodzi mi o pomiar pętli zwarcia,czy mierzymy ją przy silniku 20 m od syycznika czy przy styczniku?

To jet pomiar pętli zwarcia.

Mam uprawnienia do pomiarów, używam przyrządu UNILAP 100
a w pytaniu chodzi mi o pomiar pętli zwarcia czy wykonujemy go na urządzeniu końcowym ( silnik),czy na styczniku załaczjącym ten silnik znajdujący się 20 m od rozdzielni gdzie zamontowany jest ten stycznik.Jak wspomniałem jestem początkujący. Pozdrawiam

z tematu wynika że jest to pomiar pętli zwarcia. Pozdrawiam

rozumiem że przy silniku a nie styczniku tego silnika???
chodzi o pomiar pętli zwarcia L-N i L- PE. pozdrawiam

Janku fajnie się z tobą rozmawia.Krótko i na temat .

Moim zdaniem :