pomiar elektronarzędzi

Jak często wykonuje się pomiar elektronarzędzi? Jakimi normami się kierować lub ustawą?
Co należy ując w protokole?
Dziękuję za pomoc
Radek

Trafił Pan na wyjątkowo upierdliwy temat. Mój “osobisty” wykaz norm dotyczących elektronarzędzi zawiera sie na 10 stronach A 4 (tylko nr PN i nazwa)
Zawiera on PN, projekty PN i EN przwidziane do uznania za PN.
Przy takiej ilości norm nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie.
Pozdrawiam

Przeczytaj Normę:
PN-88/E-08400/10
PN-85/E-08400/02

Przeczytaj Normę:
PN-88/E-08400/10
PN-85/E-08400/02

Poważny błąd znalazł się w Pańskiej próbie pomocy koledze.
PN - 88 / E 08400 / 10 została juz dawno wycofana bez zastąpienia.
Pozdrawiam

Nie jestem prawnikiem, tylko elektrykiem, ale mam wątpliwości, czy to poważny błąd. Spotkałem się z opinią prawnika, że jeśli jakiś przepis nie jest obowiązujący, a nie ma nowego, więc stary obowiązuje.

Małe wyjaśnienie ZBYSZEK to nie ten sam zbyszek - podpisałem się tak samo, jak wcześniejszy “dyskutant” na forum - to pomyłka

Małe wyjaśnienie ZBYSZEK to nie ten sam zbyszek - podpisałem się tak samo, jak wcześniejszy “dyskutant” na forum - to pomyłka

Nie na temat
Ale
czy nie można się podpisać ??

Co to znaczy nie na temat, Panie krystyn ???
Skup się Pan, przeczytaj cały wątek jeszcze raz, a później wpisuj głupie komentarze. Podpisu Pana w w/w komunikacie nie widzę.
Forum polega na swobodnej wymianie opinii - po to, żeby je zweryfikować.
Co do elektronarzędzi nie znam obowiązujących norm w w/w zakresie, ale jeśli jest tak, że norma przestała obowiązywać, a nie ma innej nowego rozporządzenia lub normy to według mojej wiedzy można się na w/w normę powołać.

Pozdrowienia
zbyszek (też Kraków Panie krystyn)

Witam wszystkich kolegów na FORUM.

Odpowiadam dla kolegi “zbyszek#1” i kolegi “zbyszek#2”.

Cytat " Skup się Pan" – owszem zawsze to robię i zabieram głos jeśli mam coś do dodania pisząc wówczas o co mi chodzi.