instalacje elektryczne (prawo)

Posiadam uprawnienia E do 1 kV, ale nie wiem co robić kiedy przyjdzie do mnie jakiś inwestor, i zleci mi zrobienie np. instalacji elektrycznej w domu jednorodzinnym.
Serdecznie proszę o opisanie przez szanownych kolegów na forum krok po kroku jak Wy to robicie
Z góry serdecznie dziękuję.
ps. Jestem świeżym absolwentem technikum

Cześć ..
Szanowny kolego - możesz spokojnie wykonywać swoją pracę bo posiadasz adekwatne uprawnienia … Musisz jednak nawiązać współpracę z kimś - kto posiada uprawnienia dozorowe i wspierać się jego wiedzą i doświadczeniem .
Rozejrzyj się .
Powodzonka !

Niestety nie mam żadnego znajomego z uprawnieniami Dozoru, i nie wiem na co potrzebny mi taki znajomy, czy jest to konieczne??? Czy nie moge wykonywac samodzielnie instalacjii elektrycznych???
Nigdy nie robilem sam instalacji, zawsze był ktoś kto załatwiał wszystkie “papiery” do tego potrzebne
Wogóle jakie dokumenty powinienem posiadać przed wykonywaniem instalacji ???
Napewno jest to projekt wykonany przez jakies biuro projektowe ale co dalej to nie mam pojecia.

No tak… Rozumiem twoje spojrzenie na sprawę - ale .
Masz być wykonawcą ? - czy inspektorem dozoru ?
Przepisów jest mnóstwo …
Zasad jeszcze więcej i wszystkiego należy przestrzegać .

• przyślij mi adres mailowy - coś ci na te tematy prześlę .
    Oczywiście jeżeli zrzędzenie starego praktyka na coś się przyda …
    Z poważaniem
    Darek Froch

“rozejżyj”, “spojżenie”, “mnustwo”, “zżędzenie”

Proszę wybaczyć szczerość, ale taka ilość błędów ortograficznych popełniona w kilku zdaniach może wywołać refleksję czy porady, których Pan udziela są równie trafne jak prawidłowy jest język ojczysty, którym się Pan posługuje.