Cała prawda o elektrykach.

Od ponad 18 lat jestem elektrykiem i stwierdzam, że wszyscy pracuący w tym zawodzie (oprócz mnie) to … A niech tylko któryś się ze mną nie zgodzi! Już czekam na e-maila od tego …!

Po przeczytaniu tej wypowiedzi zaczynam sie zastanawiać czy nie powinna istnieć jakaś cenzura na FORUM Niekoniecznie merytoryczna, bo wypowiedzi czy pytania pozwalaja się czego nauczyć, ale takie słowa nie uczą niczego!!!

Może nie nazywajmy tego cenzurą tylko moderowaniem. Pan Czesław rozpoczął ten wątek ale to co napisał, co prawda zachęcało do dyskusji, ale godziło w dobre imię każdego Elektryka.

Są eklektycy WN, eklektycy do 1kV i tacy od wózków akumulatorowych.
Tych ostatnich to już dobrze my poznali.
Do kogo zalicza się autor.
A może pójdziemy na piwo LECH.
Moje kondolencje